АМКУ «прокинувся» і вирішив покарати «гречаного» монополіста

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.

Як встанов АМКУ, виробник гречки реалізовував продукцію за економічно необґрунтованими оптово-відпускними цінами протягом липня-вересня 2010 року.

Зокрема, йдеться про гречку торгових марок «Хуторок», «Хіт-продукт №1», «Хуторянка», «Золотий врожай», «Хуторок панський», «Панська нива» та «ARO», що постачалася в торговельні мережі Дніпропетровської області.

Як показало розслідування, підприємство вдвічі підвищило прибутковість цього виду діяльності, скориставшись своєю ринковою владою у період порушення попиту і пропозиції на гречку.

ТОВ «Рідний продукт» визнало порушення, зобов’язалося сплатити штраф до державного бюджету та дотримуватися вимог конкуренційного законодавства в подальшому.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі