Мінінфраструктури пропонує передавати порти в концесію для їхнього розвитку та залучення інвесторів

Поділитися
Міністерство вважає концесію найоптимальнішим механізмом для розвитку портів та залучення приватних інвестицій, оскільки в цьому випадку порти залишаються в державній власності, а інвестори одержують гарантії захисту вкладених коштів.

Міністерство інфраструктури України вважає найбільш перспективною моделлю розвитку портів із залученням інвесторів модель концесії, повідомив заступник міністра Дмитро Демидович на засіданні робочої групи з питань організаційно-технічної підготовки до впровадження прозорих механізмів використання приватними інвесторами портових об'єктів в Києві 17 серпня.

«Міністерство зараз створює умови для залучення приватного бізнесу до роботи портів. Ми дійсно хочемо цього. Модель концесії вважаємо найбільш перспективною і, впевнений, знайдемо взаєморозуміння в цьому питанні з усіма зацікавленими відомствами», - цитує його слова прес-служба відомства.

В її повідомленні наголошується, що в ході обговорення саме концесія була визнана найоптимальнішим механізмом для розвитку портів та залучення приватних інвестицій, бо в цьому випадку порти залишаються в державній власності, а інвестори одержують гарантії захисту вкладених коштів.

«Концесія - це основний пункт стратегії українського портового господарства: держава не втрачає свою власність, концесіонер отримує гарантії і можливість прогнозованої довгострокової роботи, розвивається інфраструктура портів, зношеність якої сьогодні становить близько 70%», - цитується у повідомленні директор департаменту державної політики у сфері морського і річкового транспорту Володимир Севрюков.

Представники стивідорних компаній, що взяли участь у засіданні, також відзначали, що концесія є найбільш дієвим форматом взаємодії щодо держпортів, наголошується в повідомленні. «За співпрацю з Україною як ключовим гравцем в Чорному морі Royal Caribbean висловилася ще рік тому. І концесія тоді бачилася нам головною формою відносин з державою, але на той момент не було необхідної нормативної бази», - зазначив, зокрема, представник компанії Royal Caribbean Микола Мельников, якого також цитує прес-служба.

За його словами, з прийняттям закону «Про морські порти» ця база з'явилася. «І представники портової галузі, і компанія Royal Caribbean вважають, що концесія є на сьогодні найкращою формою старту реформ у портовій сфері. Саме концесія, а не приватизація», - підкреслив він.

Прес-служба зазначає, що представники промпідприємств, що є найбільшими вантажовідправниками і потенційними інвесторами в портову галузь, у свою чергу відзначили серед переваг концесії цільовий розвиток об'єктів портової інфраструктури і гарантії виконання зобов'язань учасниками концесійних договорів.

Закон «Про концесію» був прийнятий в Україні у 1999 році, а в червні 2012 року президент Віктор Янукович підписав закон «Про морські порти», що був прийнятий з метою реформування галузі і допускає використання концесії з цією метою. В даний час уряд і Мінінфраструктури готують нормативну базу, необхідну для реалізації закону, який набуде чинності у червні 2013 року. !zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі