Археологи розкопали гробницю королеви індіанців майя

© funcast.org
У Гватемалі археологи під час розкопок стародавнього міста майя випадково виявили гробницю королеви. У місці поховання знайдено безліч предметів, що мають історичну цінність, різні посудини, прикраси, гіпсові зображення правителів, а також самої королеви в юному віці.

Гробниця з останками королеви народу майя Каломте Кабель виявлена археологами на розкопках у Гватемалі, передають латиноамериканські ЗМІ.

Один з авторів знахідки археолог Давид Фрайлдель повідомив, що це перша правителька, яка належала до вищої аристократії майя, ім'я якої вдалося точно встановити. Він вважає відкриття гробниці найважливішим у своїй 43-річній кар'єрі, пов'язаній з розкопками у Гватемалі, Мексиці та Белізі.

Гробниця знаходиться у священному для майя місці, найважливішому храмі древнього міста, де велися розкопки, уточнив археолог. Причому виявлена вона була майже випадково. Вчені звернули увагу на певне просідання ґрунту в районі передніх сходів храму і вирішили, що всередині може бути порожнеча.

За даними вчених, померла Каломте Кабель вже дорослою жінкою, а період її життя припадає на кінець 600-х і початок 700-х років нашої ери.

Майя - цивілізація, що існувала на території сучасної Мексики і Центральної Америки. Вона відома своєю писемністю, мистецтвом, архітектурою, математичною і астрономічною системами. Більшість міст цивілізації досягли піку розвитку в 250-900 роках н.е. До моменту приходу іспанських конкістадорів цивілізація була в глибокому занепаді. !zn