Знайдено першу населену екзопланету

© ul.aif.ru
Американські астрономи змогли виявити в космосі першу екзопланету, яка за всіма параметрами має бути населена. Gliese 581g - перша планета, яка знаходиться на «населеній» відстані від своєї зірки, де є всі умови для існування води в рідкому стані. Про це в середу, 29 вересня, повідомили місцеві ЗМІ.

«Тепер ми переступили поріг. Дані підтверджують, що ця планета знаходиться на правильній відстані для існування рідкої води й має правильну масу, щоб утримувати справжню атмосферу», - сказав один з першовідкривачів планети Пол Батлер з Інституту Карнегі.

Інші астрономи вже відзначили надзвичайну важливість цього відкриття.

«Ми знаходили все менші й менші планети, які «підбиралися» все ближче й ближче до шуканих параметрів зони придатної для проживання. Але це перша планета, яка насправді знаходиться в такій зоні», - заявила астроном Сара Сігер, яку не було залучено до цього відкриття.

Нова планета є одним з шести небесних тіл, які рухаються по орбіті зірки Gliese 581 - світила, що розташоване на відстані 20 світлових років від Землі. Решта планет або дуже холодні, або занадто гарячі.

Відкриттю передували 11 років активних пошуків, які тільки зараз увінчалися успіхом.

За матеріалами Wired