У Донецьку, Харкові та Дніпропетровську з'явиться наземне метро

Поділитися
© kyrgyzstantravel.net
Для всіх міст, у яких хочуть побудувати метрополітен, на думку Бориса Колеснікова, наземне метро набагато економічніше і ефективніше в управлінні - за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного.

Україна вивчає досвід інших країн з приводу будівництва наземного метрополітену, повідомив віце-прем'єр, міністр інфраструктури країни Борис Колесніков. За його словами, будувати наземне метро планується в Донецьку, Харкові, Дніпропетровську і деяких районах Києва. Крім того, міністр висловив переконання, що для Львова та Одеси цей вид транспорту також може стати незамінним.

"Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні", - сказав Колесніков журналістам у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва наземного метро.

Він поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель. Крім того, за словами Колеснікова, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геологію місцевості.

"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 раза дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - пояснив міністр інфраструктури.

За словами Колеснікова, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду. "Щодо снігозахисту ми отримали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців. Послуги американських консалтингових компаній в плані снігозахисту будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.

Віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. "Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив Колесніков.

Також він висловив сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні. !zn

Читайте також:

Росіяни дадуть 1,5 млрд дол на будівництво метро на Троєщину

Станцію метро «Іподром» в Києві відкриють в кінці жовтня

Міст на Троєщину відкриють у 2014 році

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі