Внутрішній туризм в Україні простимулюють соціальною рекламою

Поділитися
Проблему розвитку внутрішнього туризму будуть вирішувати за допомогою обміну між містами України соціальною рекламою.

Показник кількості іноземних туристів в серпні цього року збільшився на 30% у порівнянні з серпнем минулого року. Після Євро-2012 туристи повернулися в міста з друзями та сім'ями. Пожвавилися Донецьк і Харків, хвилю туризму після єврочемпіонату відчув Львів.

"Стало зрозуміло, що потрібно орієнтуватися на подієвий туризм, використовувати можливості для проведення форумів і конференцій", - зазначила голова Державного агентства туризму України Олена Шаповалова.

Дві третини уболівальників після Євро-2012 в Україну більше не приїдуть

Сьогодні розробляється цільова програма в'їзного та внутрішнього туризму на 2012-2013 роки. Документ буде популяризувати внутрішні напрямки в Україні, передбачати пільги на ведення бізнесу туроператорами. !zn

Читайте також:

Київ визнано найдешевшим містом Європи для туристів

Опитування: Євро-2012 тільки погіршив туристичний імідж України

Після скасування візового режиму України з Ізраїлем потік туристів зріс 2,5 рази

Київ обігнав Париж за дорожнечею готельних номерів в Європі

Після відпочинку в Криму кожен п'ятий турист більше туди не повернеться

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі