Google реалізувала у Gmail "розумне" сортування листів

Поділитися
Компанія Google представила одне із значних нововведень на сервісі електронної пошти Gmail. Мова йде про можливість автоматичного інтелектуального сортування листів, просуваючи вгору за списком найбільш важливі або цікаві для користувача повідомлення.
Компанія Google представила одне із значних нововведень на сервісі електронної пошти Gmail. Мова йде про можливість автоматичного інтелектуального сортування листів, просуваючи вгору за списком найбільш важливі або цікаві для користувача повідомлення.Відзначимо, що конкуруючі сервіси також раніше намагалися впроваджувати обмежені можливості для сортування листів, але жоден з них не був розрахований на автоматичне сортування потоку листів, фільтрацію та пріоретизацію вже доставлених листів залежно від уподобань користувачів у масштабах, співвідносних із масштабами Gmail. Новий сервіс Gmail буде вчитися розуміти інтереси конкретного користувача і усвідомлювати, які повідомлення викликають його інтерес, а які ні, і залежно від цього намагатися проводити фільтрацію потоку листів. В принципі на ринку існують подібні розробки для комерційних користувачів, але вони платні і передбачають наявність власного поштового сервера. "Створення сервісу автоматичної фільтрації - це складна проблема, особливо з огляду на масштаби роботи Gmail, яка обслуговує сотні мільйонів людей, - говорить Метью Глоцбах, глава підрозділу Google Enterprise. - Але світ Google - це світ розуміння величезних масштабів інформації та сортування її за важливістю". За його словами, особливо корисним новий сервіс Gmail повинен виявитися для користувачів, які отримують великі обсяги листів. Сортування листів дозволить істотно підвищити продуктивність праці. За рахунок комбінації автоматичного аналізу email з ручними інструментами користувача новий сервіс має володіти достатньо високою ефективністю, кажуть незалежні експерти. Нова система буде у реальному часі "вчитися" у користувача і з часом сама зможе отримувати дані для роботи з листами від того чи іншого відправника, автоматично відповідаючи на них, просуваючи їх вгору за списком Вхідних або ж відразу видаляючи їх. Сервіс буде придивлятися до листів, на які користувач звертає найбільшу увагу, як він відповідає тощо. При цьому, у самого користувачам буде можливість завжди вручну підправити пріоритети. Також в Google стверджують, що нова функція не повинна викликати протести з боку користувачів, тому що сервіс не збирає ніякої нової інформації, а лише аналізує ті дані, що вже є у скриньці.

За матеріалами Cybersecurity.ru

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі