Поки дорослі дивляться телевізор, 90% школярів вже отримують інформацію в інтернеті

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Телебачення залишається основним джерелом отримання інформації для більшості дорослих українців. Для школярів це вже вчорашній день. 90% з них отримують інформацію в інтернеті. При цьому налаштовані досить скептично і знають, що всю інформацію треба перевіряти.

Підлітки віддають перевагу інтернету серед джерел отримання інформації, радіо та газети у них - на останніх місцях. Про те повідомила з на прес-конференції директор Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу Оксана Денисюк, посилаючись на результати проведеного центром дослідження «Вплив ЗМІ на підростаюче покоління, і формування комп'ютерної залежності у підлітків».

За даними опитування, інформацію з інтернету отримують 92,6% учнів, з телебачення - 56,6%. Про те, що найчастіше інформацію шукають в газетах, сказали 3,5% підлітків, на радіо - 3,2%. 26,1% віддають перевагу книгам, а 9% - журналам.

Денисюк повідомила, що позитивний вплив від ЗМІ відчуває 23% опитаних підлітків, частково позитивний - 41,8%. Про частково негативний і негативний вплив ЗМІ сказали відповідно 15,5% і 4%. Не відчувають взагалі ніякого впливу ще 15,7%.

Більшість учнів також вважають, що інформації у ЗМІ слід довіряти частково - 89,5%. Повністю довіряють інформації у ЗМІ 2,5% опитаних, а 8% - не довіряють.

За словами Денисюк, 65% столичних школярів щодня проводять час в інтернеті. При цьому 33,4% опитаних заявили, що постійно прагнуть перевіряти свої сторінки у соціальних мережах та електронну пошту. 14,7% не уявляють, чим себе зайняти, коли немає доступу до комп'ютера. А 6% вважають, що спілкування в інтернеті краще, ніж особисте спілкування.

На питання, для чого найчастіше учні використовують мережу, 64,8% відповіли, що для спілкування в соціальних мережах, чатах, на форумах. Для підготовки до уроків інтернет використовують 46,5%, 40,3% - для перегляду фільмів, 30,7% - для прослуховування музики. Для доступу до комп'ютерних ігор інтернет використовують 18%; для перегляду розважальної інформації - 11,5%.

Дослідження проводилося в 2011-2012 рр.. серед київських школярів у віці від 13 до 16 років, їхных вчителів та батьків. В цілому було досліджено думку 7000 респондентів. !zn

Читайте також:

Google очолює десятку найпопулярніших в Україні сайтів, замикає - Facebook

Добова аудиторія «ВКонтакте» подолала позначку в 40 мільйонів осіб

Вже через кілька років в інтернет може перейти половина банківських клієнтів

55% інтернет-користувачів в Україні роблять покупки онлайн

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі