Оптовий ринок «Столичний» може перетворитися на звичайний роздрібний

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Введення першої черги плодоовочевого оптового ринку «Столичний» мало вплинуло на роздрібні ціни в Києві. Крім того, торговцям, які розраховують на оптову торгівлю, поки що доводиться переважно обслуговувати роздрібних покупців.

Про це пишуть Надія і Єліанд Гоцуєнки в своїй статті для ZN.UA.

Як відзначають автори, введення в експлуатацію «Столичного» дозволив багатьом киянам та жителям столичної області купувати на ньому за низькими цінами овочі та фрукти. «Безперечно, кількість охочих тут отоваритися зростатиме. Однак ця обставина загрожує тим, що оптовий ринок може перетворитися на великий, але звичайний роздрібний», - йдеться в статті.

Проте залучити стільки оптових покупців, щоб привезена продукція відразу ж розвозилася по всьому столичному регіону і була доступною в усіх його мікрорайонах, виявилося складніше. «У результаті люди їдуть за десятки верст «киселю сьорбати», а великовантажні автомашини зі свіжою продукцією змушені стояти по кілька діб в очікування покупців. Якби не наплив звичайних, неторгових людей, в основному пенсіонерів, які поки що є основними покупцями, то оптовим реалізаторам «Столичного» було б непереливки», - наголошується в статті.

«Виконання одного з головних завдань оптового ринку - зниження цін у роздробі - ще далеке від реальності. Річ у тому, що за час відсутності налагодженої оптової торгівлі в країні сформувалася специфічна, багато в чому тіньова система заготівлі та реалізації плодоовочевої продукції. З появою «Столичного» вона не зникла й, схоже, зникати не планує. Факти свідчать самі за себе. Більшість власників плодоовочевих магазинів, кіосків, лотків Києва з відкриттям «Столич ного», судячи з досить скромних обсягів оптових закупівель на ньому, не кинулися закуповувати свіжу й досить дешеву продукцію, а продовжують торгувати дорогими й часто вже не свіжими овочами та фруктами, поставляючи їх переважно «з власних джерел». Отже, щоб торгівлю зробити цивілізованою, мало вводити в дію сучасні оптові ринки. Для повної віддачі вкладень необхідно модернізувати, осучаснити роздрібну торгівлю, зробити її прозорою, менш схильною до спекулятивної складової», - впевнені автори.

Детальніше читайте в матеріалі Надії і Єліанда Гоцуєнків «Роздріб б'є опт» у свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі