На будівництво Шулявського шляхопроводу планують потратити вже більше мільярда гривень - Економіка - dt.ua

Вартість будівництва Шулявського мосту збільшили до 1 мільярда - Наші гроші

9 жовтня, 12:01 Роздрукувати

У вересні компанія Микитася отримала за роботу 598 млн передоплати, після чого повністю зупинила роботи.  

© youtube.com

Керівник КМДА Віталій Кличко 7 жовтня підписав розпорядження про перезатвердження проекту реконструкції Шулявського мосту зі збільшеною до 1,05 млрд грн кошторисною вартістю робіт. Як пишуть "Наші гроші", проект "перезатверджено" з урахуванням експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 19 червня 2018 року та експертного звіту від 14 серпня 2019 року щодо розгляду кошторисної частини.

Розпорядженням затверджено вартість реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана (коригування) у цінах станом на 13 серпня 2019 року. Загальний кошторис становить 1 050 млн грн, з яких 716 млн виділено на будівельні роботи, а решту на устаткування та інші витрати.

При цьому у розпорядженні вказано, що станом на 1 серпня вже було виконано роботи по реконструкції на 60 млн грн. Це становило приблизно 10% від вартості підряду на реконструкцію 598,49 млн грн, який у червні 2018 року отримало ТОВ "Пiвнічно-український будiвельний альянс" з групи екс-нардепа Максима Микитася.

По тому контракту станом на вересень 2019 року було перераховано передплату у розмірі 99,5%. Після чого будівництво мосту повністю припинилось, а Микитась заявив про вихід із будівельного бізнесу. Днями НАБУ і САП повідомили Микитасю про підозру по іншій афері з квартирами для Нацгвардії, суд дозволив забудовнику вийти з-під арешту за 5,5 млн грн залогу.

Нагадаємо, 10 вересня КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" і ТОВ "Інвестиційно-будівельна компанія "Укрбуд" уклали договір на 13,89 млн грн по коригуванню проекту реконструкції Шулявського мосту.

Читайте також: ДБР повідомило про підозру колишньому депутату Микитасю

Як повідомлялося, АМКУ оштрафував на 112 млн гривень компанії "Північно-Український будівельний альянс" і "Спецбуд-плюс" за змову при участі в тендері з реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві. Кожна з компаній заплатить по 56 млн гривень за "антиконкурентні узгоджені дії".

Шулявський шляхопровід частково обвалився у лютому 2017 року. Як повідомляло DT.UA, шляхопровід був визнаний аварійним ще у 2013 році, його реконструкція була перенесена на 2015 рік, але так і не відбулася. 

Водночас сьогодні вранці КМДА заявила, що на мосту проводитимуть активну фазу робіт, а рух шляхопроводом планують відкрити в кінці грудня цього року.

За матеріалами: Наші гроші /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Останній Перший Популярні Усього коментарів: 1
  • Евгений Буравлев Евгений Буравлев 9 жовтня, 14:42 Як ми маємо оцінювати нашу нинішню київську владу? Вона здатна лише на проведення у місті марафонів, велогонок, кросів тощо. Мабудь цього замало і про це свідчить критичний стан міської інфраструктури та загальна непристосованість місна для сучасної життєдіяльності його населення. Ремонтні роботи ведуться вкрай довго, якщо це можливо взагалі назвати роботами. При цьому в аренду використовується супервитратне закордонне обладнання, що красується на будівництвах. А враховуючи прострої в роботах та додаткові витнати на обладнання, звісно, що вартість згаданих робіт обходиться місту у декілька разів більше ніж оцінено фахівцями. А якжо до цього додати завдані збитки від перешкод від цих робіт, то цифри стають взагалі астрономічними. Привертає увагу феноменальна діяльність у місті на протязі року із запровадженням єдинного електронного квитка, що привело до довжелезних черг у каси, наприклад, метрополітена. Ви б бачили, як радіють громадяни, коли на невеликий період їм продають та дозволяють користуватися жетонами. Тобто, нинішня київська влада аж ніяк не здатна утримувати місто у необхідному режимі його функціонування і це вже стало великою бідою для місцян. згоден 0 не згоден 0 Відповісти Цитувати ДякуємоПоскаржитись
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >