Перед президентськими виборами партії витратили на рекламу майже 150 млн. грн

Поділитися
Перед президентськими виборами партії витратили на рекламу майже 150 млн. грн © konkurent.in.ua
Найбільше потратились "Батьківщина", Радикальна партія на "Народній фронт".

Упродовж останнього кварталу 2018 року, тобто жовтня-грудня, парламентські політичні партії офіційно витратили на рекламу 147 млн. грн. При цьому окремі політичні сили оплатили рекламу за гроші, отримані з Державного бюджету України - мова йде про понад 43 млн. Найбільше спрямували на пропагандистську діяльність партії ВО "Батьківщина", Радикальна партія Олега Ляшка та "Народний Фронт", підрахували в Комітеті виборців України.

ВО "Батьківщина" витратила в жовтні-грудні на рекламну діяльність 57 млн. грн. Із них 45 млн. було спрямовано на рекламу по телебаченні. Більшість коштів отримали ТОВ "Старлайт Бренд Контент" і ТОВ "Глобал Медіа Груп". Гроші перераховані в якості оплати за розміщення реклами на телебаченні. Ще 11 млн. було витрачено на зовнішню рекламу на білбордах та сітілайтах.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на пропагандистську діяльність 46 млн. Із них 28 млн. – на рекламу на телебаченні, 14 млн. – на зовнішню рекламу, 3 млн. – на розміщення реклами в друкованих ЗМІ.

"Народний Фронт" спрямував на пропагандистську діяльність 31 млн. Найбільше витрачено на рекламу по телебаченню – 17 млн. Гроші отримали ТОВ "Медіа Партнерство Баінг", ТОВ "Глобал Медіа Груп", ТОВ "Старлайт Бренд Контент". Експерти пов'язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Кошти перераховані в якості оплати "за розміщення рекламних матеріалів на телебаченні". "Народний Фронт" заплатив за рекламу грошима, отриманими з Державного бюджету України.

Щодо витрат інших партій, то "Самопоміч" за жовтень-грудень витратила на пропагандистську діяльність 8 млн. грн., БПП – 3 млн., "Опозиційний блок" – 0 грн. "Самопоміч" і БПП, як і "Народний Фронт", використали для оплати реклами переважно бюджетні кошти. При цьому БПП і Опоблок проводили активні кампанії зовнішньої реклами, однак, ймовірно, вона оплачувалася припартійними громадськими організаціями і витрати на неї не відображені у звітах партій.

Загалом шість парламентських партій за період жовтня-грудня витратили на діяльність 290 млн. Таким чином на рекламу було витрачено кожну другу гривню (147 млн. із 290 млн.).

Напередодні виборів телеканали затвердили нові тарифи на політичну рекламу. За політичну рекламу кандидатам у президенти найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі. При цьому найдорожчу рекламу транслюють канали з найвищими рейтингами, серед яких лідирує телеканал ТРК "Україна", далі йдуть "1+1" та "Інтер". До прикладу ролик тривалістю 30 секунд на ТРК "Україна" коштуватиме майже 170 тисяч гривень, а хвилинний – понад 300 тисяч.

Поділитися
Підготував/ла Ирина Знась
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі