Археологи виявили біля узбережжя Кіпру затонуле давньоримське судно

Археологи виявили біля узбережжя Кіпру затонуле давньоримське судно Судно перевозило амфори © Популярная механика
Судно затонуло з вантажем амфор.

Дайвери з Археологічного дослідного центру Кіпрського університету виявили недалеко від південно-східного узбережжя Кіпру останки давньоримського корабля, який перевозив амфори. Це перші незаймані залишки давньоримського корабля, які були знайдені біля берегів Кіпру, повідомляє "Популярна механіка".

На думку дослідників, корабель перевозив амфори з Сирії та Сицилії. Вивчення даного судна дозволить вченим дізнатися більше про торгівлю Кіпру з іншими країнами Східного Середземномор'я.

Кіпр перебував під владою династії Птолемеїв, до того як був завойований римлянами - у 58 році нашої ери - і буний перетворена на одну з провінцій Римської імперії; острів, як вважається, був важливим постачальником оливкової олії. Кіпр був частиною Римської імперії до 395 року (у цьому році відбувся поділ Римської імперії на Східну і Західну); після ж він став належати Східній Римської імперії чи Візантії, яка проіснувала до середини XV століття.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Раніше повідомлялося про те, що вчені розкрили таємницю зникнення цивілізації острова Пасхи. На думку вчених, загадкова цивілізація, яка залишила після себе безліч кам'яних бовванів, не могла зникнути в результаті військового конфлікту.