Гравітаційний вплив Юпітера могло створити умови для появи життя на Землі - Технології - dt.ua

Астрономи розповіли про роль Юпітера в появі життя на Землі

6 листопада, 14:13 Роздрукувати

Гравітаційний вплив газового гіганта істотним чином вплинув на орбіту нашої планети.

Юпітер зіграв важливу роль у появі життя на Землі © NASA

Астрономи заявили про те, що гравітаційний вплив Юпітера зіграв важливу роль в появі життя на Землі. Як повідомляє Science Alert, газові гіганти, займаючи певні місця в системі, стабілізують орбіти інших планет і сприяють появі необхідних для життя умов.

Дослідники вважають, що вплив Юпітера і Сатурна призвів до подовження еліптичної орбіти Землі, а також вплинув на нахил її осі, створюючи льодовикові і міжльодовикові цикли. Тобто, незважаючи на настання льодовикових періодів, життя на Землі змогло з'явитися і продовжити існувати.

У ході дослідження вчені створили кілька комп'ютерних моделей, в ході яких розглянули вплив Юпітера на інші планети у випадках, якщо б він знаходився на іншому місці в Сонячній системі. У більшості подібних симуляцій система розпадалася протягом 10 мільйонів років. У решті чверті симуляцій положення Юпітера дозволяло стабілізувати орбіту Землі і зробити її придатною для життя.

За словами дослідників, це суперечить гіпотезі рідкісної Землі, яка передбачає, що умови нашої планети унікальні у Всесвіті. Вчені вважають, що у випадках, коли планети земного типу знаходяться під таким же впливом газових гігантів в своїх системах, вони можуть бути потенційно населеними.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Читайте також: Астероїд Гігея може виявитися найменшою карликовою планетою в Сонячній системі

Раніше ізраїльські вчені заявили про те, що дві екзопланети, які були знайдені біля зірки Тігардена, "найбільш схожі на Землю" з усіх небесних тіл, які були відкриті на даний момент. Планети обертаються навколо зірки, яка знаходиться на відстані 12,5 світлових років від нас.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA