Астрономи виявили на астероїді Рюгу скелю і валуни

Астрономи виявили на астероїді Рюгу скелю і валуни На астероїді Рюгу знайдена велика скеля © JAXA
Дослідженням астероїда займається станція "Хаябуса-2".

Космічна станція "Хаябуса-2" передала на Землю нові знімки астероїда Рюгу, дослідженням якого займається в даний момент. Як повідомляє N+1, на зображеннях помітні групи валунів і велика скеля в північній полярній області астероїда. Наголошується, що апарат зробив знімки 18-20 червня, перебуваючи на відстані 200-100 кілометрів від поверхні небесного тіла.

Станція змогла роздивитися окремі особливості рельєфу його поверхні. Стали видні групи великих валунів, а також обриси величезних кратерів і скельна формація в північній полярній області Рюгу, розмір якої оцінюється в 150 метрів в поперечнику. Скеля на полюсі і екваторіальний хребет виглядають набагато яскравіше, ніж поверхня, що оточує їх, що може говорити про відмінності в складі. Все це свідчить про те, що Рюгу пройшов складний еволюційний шлях і міг утворитися при руйнуванні більш великого об'єкта.

Раніше вчені заявили про те, що потенційно небезпечні для Землі астероїди залишаються невидимими для наземних телескопів. До своїх висновків дослідники прийшли, проаналізувавши дані виявлень навколоземних об'єктів кількома обсерваторіями.