Астрономи виявили на Місяці регіон з можливими ознаками життя - Технології - dt.ua

Астрономи виявили на Місяці регіон з можливими ознаками життя

17 січня, 17:50 Роздрукувати

У деяких ділянках супутника Землі може існувати життя в тому вигляді, в якому воно потрапила на планету.

У деяких регіонах Місяця може існувати життя © twitter.com

Астроном Алан Стерн і його колеги з Південно-західного науково-дослідного інституту в Боулдері заявили про те, що на Місяці є регіони, в яких може існувати життя. При цьому, воно збереглася в тому вигляді, в якому потрапило на Землю, повідомляє "Популярная механика".

На думку дослідників, можливе життя може бути присутнім на південному полюсі Місяця, де дослідні апарати знайшли водний лід. Вчені вважають, що цей лід з'явився на супутнику Землі так само, як і на планеті: з комети, яка принесла з собою воду і "будівельний матеріал" для утворення життя. Тобто, цей лід може відкрити таємницю походження життя на Землі.

На даний момент людство не може дістатися до південного полюса Місяця. Поки вчені рекомендують захистити цей регіон від забруднень, щоб при зборі зразків в майбутньому, в них не опинилася сучасна життя.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.