Палеонтологи виявили найменше яйце динозавра

Палеонтологи виявили найменше яйце динозавра За оцінками вчених, яйце важило всього 10 грамів © Популярная механика
Вік знахідки оцінюється в 110 мільйонів років.

Вчені з Університету Цукуба і Музею природи та людської діяльності Хіого виявили в західній частині Японії незвичайний об'єкт. На думку дослідників, це найменше яйце динозавра, знайдене на даний момент, повідомляє "Популярная механика".

Вік скам'янілого яйця оцінюється в 110 мільйонів років. Вчені вважають, що воно важило 10 грамів, а його розміри становили 4,5 на два сантиметри. Дослідникам вдалося знайти кілька яєць, що, на їхню думку, свідчить про те, що вони знайшли гніздо динозаврів.

Всього було знайдено чотири скам'янілі яйця і 1300 розкиданих фрагментів шкаралупи. На думку дослідників, вони знайшли гніздо карликових терапод. Разом з тим, вченим поки ще належить з'ясувати, чи знайшли вони однакові яйця або вони належать різним хижакам.

Скам'янілі яйця динозаврів раніше знаходили і в інших місцях планети, включаючи Іспанію та Монголію, але більшість з минулих знахідок мають розмір від 5 до 7 см і важать близько 30 грамів, що не дозволяє назвати їх найменшими з відомих сучасній науці яйцями динозаврів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Читайте також: Палеонтологи відкрили новий вид динозаврів зі схожими на крила передніми кінцівками

Раніше палеонтологи з Університету Квінсленда виявили в Австралії сліди хижого динозавра, розміри тіла якого можна порівняти з автобусом. Динозавр жив на Землі близько 160 мільйонів років тому.