Соцмережі посилили боротьбу з мовою ненависті - FT

Поділитися
Соцмережі посилили боротьбу з мовою ненависті - FT Соцмережі почали швидше розглядати скарги на мову ненависті. © Pixabay
Дані ЄС свідчать, що Facebook, YouTube і Twitter посилили оцінку контенту.

Facebook, YouTube і Twitter посилили зусилля з перевірки і видалення расистської мови ненависті зі своїх сайтів на тлі посилення тиску з боку ЄС, який вимагає від соціальних мереж взяти більшу відповідальність за контент на своїх платформах.

Twitter зробив найбільші кроки з оцінки позначених як мова ненависті повідомлень за 24 години. Саме цього вимагає від соціальних мереж Єврокомісія, повідомляє Financial Times.

Дані ЄС свідчать, що Twitter переглядав 80,2% всіх сумнівних повідомлень за визначений час. Таким чином, він покращив свій показник на 39% за період з травня. YouTube і Facebook покращили показники швидкості розгляду скарг до 62,7% і 89,3% відповідно. Таким чином, всі три компанії виконали європейські норми, які вимагають від них розглядати хоча б 50% проблемних повідомлень.

В цілому, цифри вказують на те, що компанії відреагували на політичний тиск на них з вимогою швидше реагувати на поширення мови ненависті. Вони розширили свої ресурси для перегляду скарг. Приміром, минулого року Facebook оголосив, що найме додатково 3 тисячі працівників для реагування на шкідливий контент.

Раніше Марк Цукерберг розповів про зміну алгоритму новинної стрічки Facebook. Соціальна мережа прийняла рішення знизити пріоритет новин від брендів і ЗМІ. Таким чином, користувач буде бачити більше новин від друзів, родичів і груп.

Поділитися
Підготував/ла Лесь Димань
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі