Сонячний вітер може сприяти появі води в космосі - Технології - dt.ua

Вчені пов'язали сонячний вітер з появою води в космосі

9 жовтня, 12:50 Роздрукувати

Під впливом сонячного вітру і метеоритів вода може з'явитися на будь-якому небесному тілі.

Метеорити і сонячний вітер призводять до появи води на небесних тілах

Вчені з Університету Кертина заявили про те, що сонячний вітер і метеорити можуть призвести до появи води на будь-якому небесному тілі, навіть на Місяці. Це відбувається тому, що тепловий шок і неспарені електрони є обов'язковими умовами для появи води в космосі, повідомляє Naked science.

У ході дослідження вчені провели експерименти на зразках метеорита Мерчинсон, який впав в Австралії 50 років тому. Дослідники помістили зразки у вакуум, опромінюючи їх потоком іонізованих частинок, імітуючи таким чином сонячний вітер. Крім того, за допомогою лазерних імпульсів вчені імітували удари невеликих космічних тіл по метеориту.

Виявилося, що при ударі по поверхні метеорита утворюються незв'язані атоми водню і кисню, джерелом яких є мінеральні включення. Завдяки іонізуючому нагріванню сонячного вітру температура в місці удару може досягати мільйона градусів Цельсія, через що атоми з'єднуються з утворенням молекули води.

"Цей складний процес генерації поверхневих молекул води міг бути механізмом поповнення запасів води на інших безповітряних тілах, таких як Місяць. Наше дослідження має велике потенційне значення, тому що ми всі знаємо, що наявність води в Сонячній системі — надзвичайно важливий елемент населеності в космосі",- заявила провідний автор дослідження Катаріна Мільковіч.