У Канаді знайдені гриби віком мільярд років - Технології - dt.ua

Вчені виявили гриби віком мільярд років

23 травня, 12:56 Роздрукувати

Вік найдавніших грибів, знайдених на даний момент, становив 400 мільйонів років.

У стародавніх грибах був виявлений хітин © Naked Science

Вчені з Льєжського університету в Бельгії описали знайдений в Канаді зразок, який містив гриби віком близько мільярда років. Появу грибів відносять до періоду від 700 мільйонів до 1,1 мільярда років тому, але досі найдавніші зразки їхнього існування датувалися періодом в 400 мільйонів років тому, повідомляє Naked science.

Наголошується, що зразок був виявлений в канадській Арктиці і датується періодом від 900 мільйонів до одного мільярда років тому. Тобто, гриби існували незабаром після того, як з'явилися перші еукаріоти — спільні предки грибів, рослин і тварин.

Дослідники провели аналіз і з'ясували, що ці організми мешкали на річковому мілководді: тут виявляються різні одноклітинні і багатоклітинні жителі того періоду. Серед них виділяються мікроскопічні гриби, які отримали назву Ourasphaira giraldae, найбільший з яких досягає міліметрової довжини.

Стародавні гриби виглядають як розгалужені структури з виростами, а в їхній клітинній структурі вже виявлено хітин. Виявлення настільки розвинених грибів свідчить про те, що перші представники цього класу з'явилися на планеті на кілька мільйонів років раніше, ніж вважалося до цього.