Вчені виявили в підводних печерах Мексики останки гігантських ведмедів і вовків

Вчені виявили в підводних печерах Мексики останки гігантських ведмедів і вовків Гігантські хижаки мешкали на Землі близько 13 тисяч років тому © Live Science
Представники мегафауни мешкали на Землі паралельно з давніми людьми.

Вчені виявили в підводних печерах на півострові Юкатан останки стародавніх гігантських хижаків і скелет людини. Як повідомляє Live Science, останки тварин були знайдені на відстані двох тисяч кілометрів від їхнього передбачуваного місця проживання.

Дослідники відзначають, що знахідка є примітною, оскільки в спекотному мексиканському кліматі збереглося не так багато останків древніх тварин. Разом з тим, ведмідь з короткою мордою Arctotherium wingei і схожа на вовка істота Protocyon troglodytes загинули в глибокій печері, яка незабаром була затоплена.

Наголошується, що раніше останки подібних істот були знайдені тільки в Південній Америці, нові ж ведмідь і вовк були виявлені на відстані двох тисяч кілометрів від передбачуваного місця їхнього проживання. Крім того, вчені також знайшли скелет дівчинки-підлітка, яка жила на Землі приблизно 12-13 тисяч років тому.

У печері також знайдені останки тапірів, шаблезубих кішок, пуми, давніх родичів слонів, ведмедів і собак. Кістки дівчинки і тварин збереглися в хорошому стані. Це сталося через те, що підйом рівня моря в кінці льодовикового періоду створив у печерах середовище, сприятливе для збереження останків.

Через те, що основну увагу вчених було зосереджено на рештках людини, деякі тварини були неправильно ідентифіковані. Так, гігантські вовк і ведмідь спочатку були віднесені до інших видів.

Раніше палеонтологи виявили в Кенії останки, які належали найменшій людиноподібній мавпі в історії. Представники виду Simiolus minutus мешкали на Землі 12,3-12,56 мільйони років тому, а вага їхнього тіла досягала 3,5 кілограмів.