Вчені запропонували нову формулу визначення приналежності космічних тіл до планет Вчені запропонували нову формулу визначення приналежності космічних тіл до планет © NASA
У рамках цього визначення Місяць може отримати статус планети.

Визначення того, яке космічне тіло можна віднести до розряду планет, стало одним з найбільш обговорюваних в астрономії. У 2006 році в результаті недовгої наради Міжнародний астрономічний союз прийняв рішення, згідно до якого до розряду планет відносяться тіла округлої форми, досить масивні для того, щоб притягнути або відштовхнути об'єкти в орбітальній зоні. В результаті цього Плутон був виключений з розряду планет. Але недавні відкриття міжпланетної станції New Horizons свідчать про те, що Плутону необхідно повернути статус планети. Це призвело до того, що вчені почали шукати нове визначення, по якому те чи інше космічне тіло можна віднести до розряду планет. Повідомлення про це було опубліковано виданням New Scientist.

Жан-Люк Маргот з Університету Каліфорнії запропонував формулу, яка робить визначення, прийняте МАС, більш зручним. Формула дозволяє розрахувати критичну масу, після якої планета здатна притягувати або відштовхувати тіла. Розрахувати цю масу можна, задавши в формулу масу зірки, навколо якої обертається планета, і розмір планетарної орбіти.

За словами Маргота, він хотів створити формулу, яка зможе застосовуватися і для Сонячної системи, і для екзопланет, і для використання якої не потрібно буде чекати появи апаратів, здатних надати високоякісні знімки космічних тіл.