Вчені звинуватили багатіїв у змінах клімату

Вчені звинуватили багатіїв у змінах клімату Велика частина відповідальності за зміни клімату лежить на забезпечених верствах населення © Naked Science
10% найбагатших жителів світу споживає в 20 разів більше енергії, ніж 10% найбідніших.

Вчені з Університету Ліндса провели дослідження в 86 країнах світу і з'ясували, що на багатих людях лежить велика частина відповідальності за зміни клімату. Як повідомляє ВВС, результати вчених показують, що десята частина найбагатших людей в цих країнах споживає в 20 разів більше енергії, ніж десята частина найбідніших.

В основному це відбувається тому, що бідні верстви населення не можуть собі дозволити власний автомобіль, тому користуються громадським транспортом. Дослідження вчених показало, що у всіх країнах чим багатша людина, тим більше енергії вона використовує.

Крім того, вчені попереджають, що якщо уряду кардинальним чином не змінять політику, до 2050 року споживання енергії зросте в два рази в порівнянні з 2011.

Дослідники проаналізували дані Євросоюзу та Світового банку, щоб визначити, на що люди з різним рівнем доходу витрачають гроші. Виявилося, що в категорії "транспорт" більше половини енергії споживає десята частина людей з високим доходом.

Це корелює з результатами іншого дослідження, яке показало, що в Британії 70% всіх перельотів вчиняє 15% населення. Багаті люди відвідують віддалені куточки планети, у той же час 57% населення країни ніколи не виїжджає за кордон.

Розрив у споживанні енергії під час приготування їжі чи опалення приміщення у груп з різним рівнем доходу був не таким великим, але навіть в цьому випадку 10% найбагатших людей споживали близько третини всієї використаної енергії.

Дослідники також порівняли споживання енергії у різних країнах. Виявилося, що п'ята частина британців входить в 5% населення планети, які споживають найбільшу кількість енергії. Разом з ними - 40% німців і все населення Люксембургу. Лише 2% жителів Китаю і 0,02% жителів Індії увійшли 5% головних світових споживачів енергії.

При цьому найбідніша частина британців споживає приблизно у п'ять разів більше енергії, ніж мільярд найбідніших жителів Індії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Раніше 11 тисяч вчених зі 153 країн світу заявили про настання "кліматичної надзвичайної ситуації". За їхніми словами, в разі, якщо існуючий порядок не буде переглянутий, не можна буде уникнути "невимовних людських страждань".