Сергій Горбачов: Про школу пишуть переважно негатив, оскільки це привертає увагу - Україна - dt.ua

Про школу пишуть переважно негатив, оскільки це привертає увагу – освітній омбудсмен

26 січня, 16:55 Роздрукувати

Більшість вчителів — абсолютно свідомі люди зі своєю позицією — налаштовані вчити дітей, зазначає Сергій Горбачов.

© pixabay.com

В Україні про школу пишуть переважно негативні новини, оскільки це привертає увагу, у зв'язку з чим створюється спотворене уявлення про те, що відбувається в освіті. Про це в інтерв'ю оглядачу DT.UA Оксані Онищенко розповів освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

"Незважаючи на постійний хейтинг учительства, більшість учителів — абсолютно свідомі люди зі своєю позицією, налаштовані навчати дітей. Але є виразна медійна булька: про школу пишуть переважно негатив, бо це привертає увагу. Педагог добре провів урок, тепло поспілкувався з дітьми, — кому це цікаво в медіа? Учитель накричав на дитину, образив її, — напишімо про це, треба захистити дитину, батьків! Я цілком свідомий того, що так працюють медіа, бо сам — професійний журналіст. Так створюється досить викривлене враження про те, що взагалі відбувається в освіті", - сказав Горбачов.

Читайте також: Третина українських шкіл неукомплектована психологами – освітній омбудсмен

Як зазначає у своєму матеріалі Оксана Онищенко, коли йдеться про цькування та порушення прав у школі, то насамперед мають на увазі дітей. Але вчителі теж можуть страждати від булінгу (цькування за участю дітей) і мобінгу (цькування дорослих дорослими).

Детальніше про ситуацію читайте у другій частині інтерв'ю "Освітній омбудсмен: "Ситуації бувають різні: і коли вчителі цькують дітей, і коли навпаки"".

 

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1281, 8 лютого-14 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >