Україна не потрапила до створюваних Китаєм транспортних коридорів

15 вересня 18:04

Україна може брати в них участь, але не як основна ланка, а як добровільний інвестор, без якого можна обійтися.

 

Місце та роль України у створюваних сьогодні коридорах ОПОШ проглядаються нечітко. Кожний із трьох основних сухопутних маршрутів - північний (Китай-Монголія-Росія), центральний ("Новий євразійський сухопутний міст" через Казахстан-РФ-Білорусь-Польщу) і південний ("Новий шовковий шлях" через Казахстан-Узбекистан-Туркменистан-Іран-Туреччину) - пролягає в обхід нашої території.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Дмитро Єфремов, Центр міжнародних досліджень Дипломатичної академії України ім. Г. Удовенка. За його словами, Україна може брати в них участь, але не як основна ланка, а як добровільний інвестор, без якого можна і обійтися.

"Гіпотетично інфраструктура України може бути вертикальним конектором між центральним і південним коридорами, але стабільне перекидання товарних потоків ним не гарантоване", - зазначає експерт.

Детальніше про співпрацю з Китаєм читайте в статті Дмитра Єфремова "Прагматизм зі східною специфікою" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".