У магазини надійшло продовження найбільш успішнішої гри в історії

Поділитися
У магазини комп'ютерних ігор по всьому світу надійшла наступна версія найбільш популярної гри в історії Call of Duty. Продовження отримало назву Call of Duty: Black Ops. Деякі магазини, щоб впоратися з потоком охочих відкрили опівночі.

У магазини комп'ютерних ігор по всьому світу надійшла наступна версія найбільш популярної гри в історії Call of Duty. Продовження отримало назву Call of Duty: Black Ops. Деякі магазини, щоб впоратися з потоком охочих відкрили опівночі.

Попередня версія гри - Call of Duty: Modern Warfare 2 - увійшла в історію своїми продажами. Вона принесла розробникам більше мільярда доларів прибутку.

Це вже шостий за рахунком сіквел до вихідної Call of Duty; останні три версії випускає американська фірма Treyarch.

Пірс Хардінг-Роллс, аналітик агентства Screen Digest, уважає, що у Black Ops є всі шанси повторити, а то й перевершити успіх Modern Warfare 2. «У світі, за нашими оцінками, може бути продано до 18 млн. примірників (Black Ops), це той же рівень, що й для Modern Warfare 2», - говорить він.

«Це видання виходить також у версії для (Nintendo) Wii. Хоча середнього користувача Wii навряд чи це дуже зацікавить, усе ж потенційний ринок стане трохи більшим, ніж раніше», - додає аналітик.

Головний герой гри - оперативник ЦРУ або боєць спецназу. Дія відбувається під час холодної війни й перед секретними агентами стоїть завдання розкрити радянський код хімічної зброї Nova-6. Крім стандартного бою на землі є можливість повітряного бою на радянському вертольоті Hind (Мі-24) і польотів на американських літаках-розвідниках. Крім цього, є ще бонусний рівень для мережевої гри, там гравці мають захищати Вашингтон від нашестя зомбі, що пожирають людей.

Випуск Black Ops приурочено до пікового передріздвяного сезону. Більше ніяких очікуваних ігор до кінця року не вийде.

У вересні до продажу надійшла гра Halo Reach, що вийшла лише на XBox 360. За перший день було продано 300 тис. примірників, повідомив журнал про індустрію відеоігор MCV.

Нещодавно вийшла поновлена версія головного конкурента Call of Duty - ігри Medal of Honor. Ця гра викликала невдоволення військових і політиків через те, що в ній можна було грати за талібів. Зрештою, видавець, компанія Electronic Arts, перейменувала ворожі сили просто в «супротивник».

Паблісіті не сильно допомогло продажу Medal of Honor: у Великобританії було продано менше 350 тис. примірників. Для порівняння, за даними галузевої асоціації Elspa, Call of Duty: Modern Warfare 2 була розпродана в кількості 1230 тисяч примірників.

На продаж Medal of Honor вплинули негативні відгуки в журналах про відеоігри, вважає Хардінг-Роллс.

«Рецензії на Medal of Honor були не дуже добрими, й досі діє закономірність, що ігри, які отримують середній рейтинг нижче 80%, купують гірше», - говорить він.

За матеріалами Би-Би-Си

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі