У Києві дозвільні документи видаватимуть в єдиному "вікні"

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Вже до 1 липня вся дозвільна документація буде видаватись у «Єдиному дозвільному центрі». Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко під час презентації роботи дозвільного центру на координаційній раді з питань розвитку підприємництва.

За його словами, 6 червня було підписане розпорядження «Про видачу документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності», яким заборонено видавати будь-які документи дозвільного характеру поза межами міського дозвільного центру.

Сьогодні цей центр працює у приміщенні Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва – до роботи залучено 14 структур міського рівня та 8 центрального, які видають 52 види документів.

«Алгоритм роботи міського дозвільного центру полягає у наданні якісних послуг на європейському рівні. Наприклад, для того щоб почати бізнес необхідно отримати дозволи. Раніше підприємець змушений був бігати по інстанціях, витрачати час, кошти, отримувати юридичні консультації, звертатися до посередників, не знаючи навіть які саме документи йому необхідно отримати для законного функціонування. При повноцінній роботі дозвільного центру вирішуються питання законності отримання документів та скорочується час їх проходження в 3-10 разів за рахунок чітко визначеної процедури видачі дозвільних документів та організації спілкування чиновників між собою», – пояснив Р.Крамаренко.

До кінця року дозвільний центр отримає окреме приміщення, де буде облаштовано 50 робочих місць з прийому підприємців, кімнату для консультацій, місця для обслуговування заявників з обмеженими фізичними можливостями, систему електронної черги та електронного документообігу, Wi-Fi, аудіо та відеоспостереження, зручні місця очікування.

Автоматизована система електронного документообігу забезпечить автоматизацію обробки, зберігання та передачі документів, моніторинг виконання дозвільних процедур, інформування та консультування суб'єктів господарювання.

«Головна перевага електронного документообігу в тому, що заявник має можливість відстежувати проходження своїх документів не виходячи з офісу або будинку завдяки мережі «інтернет», а також безпосередньо в дозвільному центрі, скориставшись інформаційним кіоском, або звернувшись до співробітників дозвільного центру за інформаційною стійкою. Крім того, ми максимально скоротимо процедуру за рахунок електронної черги – заявник на терміналі обирає потрібну послугу, отримує талон і спокійно чекає на дивані перед монітором. До того ж, електронна черга дає нам можливість постійного моніторингу – ми завжди знаємо скільки відвідувачів чекають надання послуг, яка черга на кожен вид послуг, скільки відвідувачів прийнято, скільки часу кожен з них чекав своєї черги і як довго його обслуговував працівник», – зазначив Р.Крамаренко.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі