А ви читали Mercedes?

Поділитися
«Мерседес» — не лише всесвітньо визнаний лідер автомобільного прогресу. В сучасному звучанні це, якщо хочете, символ успіху, який уособлює певний стиль життя численних шанувальників трипроменевої зірки...

«Мерседес» — не лише всесвітньо визнаний лідер автомобільного прогресу. В сучасному звучанні це, якщо хочете, символ успіху, який уособлює певний стиль життя численних шанувальників трипроменевої зірки. І не так уже важливо, сяє вона на капоті вашого власного автомобіля чи посилає своє світло з транспортного потоку, який мчить повз вас. Головне, що ви поділяєте філософію і концепцію бренду, віддаючи належне стилю, елегантності, високій якості та стійкості у світі мінливої моди.

Концепцію і філософію популярного бренду доносить до його прихильників журнал Mercedes, що виходить 25 мовами у 27 країнах світу. Право на його національне видання у тій або іншій країні одержують лише успішні офіційні представники корпорації «ДаймлерКрайслер АГ». Вихід в Україні журналу, презентація першого номера якого відбулася 10 вересня цього року в Національній філармонії, засвідчив визнання безумовного успіху, розвитку та професіоналізму компанії «АвтоКапітал», яка є генеральним представником «ДаймлерКрайслер АГ» у нашій країні.

— Для нас це старт широкомасштабної клієнтської програми, присвяченої 10-річчю «Мерседес-Бенц» в Україні. Ми підготували спеціальні пропозиції, очікується багато прем’єр і радісних подій, — наголосив на презентації генеральний директор компанії Валерій Анохін. Він повідомив також, що вже найближчим часом програма продовжиться презентацією автомобілів А-класу, яку, як і народження нового журналу, буде приурочено до ювілейної дати.

Життя у стилі «Мерседес-Бенц», за уявленнями видавців журналу, — це елегантний консерватизм, якому, втім, властиве і прагнення до нового й до певного ризику, це успішний бізнес, аура надійності та добробуту. Як усе це виглядає реально, легко побачити, гортаючи сторінки справді елегантного видання.

Власне, й сама презентація журналу, що відбувалася в закритій клубній обстановці, була цілковито підпорядкована цьому образу. Неповторного шарму зустрічі надавали участь симфонічного оркестру «Віртуози Львова», виступи прими Національної опери Ірини Семененко, демонстрації колекції моделей від Джорджіо Армані, а також стильних аксесуарів «Мерседес-Бенц».

Може виникнути запитання: чи існує зв’язок між Армані та «Мерседес-Бенц»? Так, причому якнайбезпосередніший. Незабаром, на Паризькому мотошоу на Єлисейських полях, «Мерседес-Бенц» представить ексклюзивний CLK-Class Cabriolet спеціальної серії, над створенням дизайну якого працював Джорджіо Армані. Лише 100 цих елегантних автомобілів буде запропоновано для продажу у світі з весни наступного року як частину ексклюзивного дизайнерського ряду «Мерседес-Бенц». Кабріолету від Армані властиві шикарність, спортивність та мужність. Кожен зі 100 автомобілів випускатиметься у продаж зі спеціальним сертифікатом, що підтверджує його ексклюзивність і лімітований статус.

Варто зазначити, що обидва покази були виключно ексклюзивними. Аксесуари «Мерседес-Бенц» уперше було виставлено на загальний огляд, а демонстрацією нових убрань від відомого кутюр’є фактично відкрився український сезон моди 2004—2005 р. Камерність події підкреслювалася композиціями Моцарта і Вівальді, такими співзвучними вишуканості «Мерседес-Бенц» як у автомобільній, так і в журнальній іпостасі.

Усім цим недвозначно підкреслювалося, що Mercedes позиціюється його видавцями як журнал для людей, котрі досягли високого рівня життя. Його читацька аудиторія — теперішні й потенційні власники автомобілів «Мерседес-Бенц», які одержуватимуть це щоквартальне видання безкоштовно.

Перший номер зможуть прочитати близько шести тисяч автомобілістів, котрі віддали перевагу «Мерседес-Бенц». Звісно ж, лише за умови, що свої автомобілі вони придбали в офіційних дилерів. У ньому містяться матеріали про прем’єру унікальної концепції в автомобільному світі («Мистецтво зваби: CLS-клас»), про загальну філософію ексклюзивного дизайну («Вишукана чуттєвість: автомобіль у костюмі від Армані»), про 50-річний ювілей «крилатого» неперевершеного 300 LS («Душа срібного діаманту»). Не менш цікаво та пізнавально розповідає Mercedes про світову прем’єру автомобілів нового А-класу, фірмові аксесуари для спортивних занять, подорож по Криму, кінні клуби, про пілота-віртуоза Крістіана Альберса, розмірковує про плюси та мінуси життя у власному заміському будинку. І, звісно ж, у ньому можна знайти багато найсвіжішої інформації про новини українського та світового автомобільних ринків. А ще — цілий фотоальбом із «портретами» автомобілів, враження автолюбителя, котрий здійснив нарешті свою мрію, придбавши автомобіль Е-класу, та багато іншого. Одне слово — красиве життя у всіх його проявах.

Такий журнал не побачиш на столі у випадкової людини. Це показник неординарності його власника, не менш яскравий, ніж швейцарський хронометр на руці або дорогий костюм «от кутюр». І ще про одне призначення журналу. Це візитна картка, що дає її власнику право на безперешкодне відвідання клубу «Мерседес-Бенц», збори якого проводяться щомісяця. І щоразу члени клубу отримують від зустрічі щось нове й ексклюзивне. А тим, кому трипроменева зірка світить поки що лише здалеку, залишається побажати, щоб і вони в недалекому майбутньому стали учасниками таких зустрічей.

Помиляється той, у кого після прочитання склалося враження, буцімто ВАТ «АвтоКапітал» проводить лише акції, призначені виключно для «камерної» аудиторії, обмеженої відносно вузьким колом власників дорогих автомобілів. Незадовго до зазначеної презентації журналу Mercedes, у День знань, компанія презентувала першу освітню програму для шкіл і ВНЗ України. З початку навчального року в межах цього проекту для шкіл і ВНЗ України, які взяли в ньому участь на постійній основі, проводяться як спеціальні уроки, тренінги та семінари, так і конкурси. Організовано наукові дослідження, засновано іменні стипендії, найактивніших та найздібніших учасників буде нагороджено поїздкою на батьківщину автомобілів «Мерседес-Бенц». Для учнів молодших класів на постійній основі проводяться уроки з історії автомобільного світу, старшокласники мають можливість відвідувати авторські лекції та уроки водіння з головними спеціалістами компанії. Серед них також буде проведено конкурс на краще маркетингове дослідження, для переможців якого заснована іменна річна стипендія старшокласника.

Старшокурсники ВНЗ, які підтвердили свою участь, матимуть можливість прослухати семінари з менеджменту та маркетингу, взяти участь у конкурсі на кращу дипломну роботу, пройти виробничу та дипломну практику, стажування з подальшим працевлаштуванням. Завдяки цьому журнал Mercedes зможе значно розширити читацьку аудиторію, а клуб «Мерседес-Бенц» поповниться великою кількістю молоді.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі